2010-04-30
 11:51:53

Blandat

År 2009 så..

Vad gjorde du - På våren gick jag på komvux och läste tre olika Företagsekonomi-kurser :) På hösten gick jag i Brunnsvik på nåt arbetsmarknadspolitiskt program.
Vad hade du för hårfärg - Svart :)
Hur lång var du - 1,72cm
vem var du kär i - Daniel så klart!
Hade du nån Pojk/flickvän - Japp
Vad brukade du göra på fritiden - Umgås med min familj, mina vänner, blogga festa, shoppa, och fotografera!
Vilka umgicks du med - Daniel, Isabelle, Julia, Ylva mfam, Lotta, Robert, Milla, Fredrik, Malle Peter, Mia och Bea... 
Var allt Bättre då - Nja, både och...
Skulle du vilja gå tibx dit - Nej :)
Har du förändrats - Ja det har jag säkert :D

Nu:
Vad gör du? -
Jag pluggar på komvux igen, den här gången läser jag religion, historia, naturkunskap, webdesign och programhantering.
Vad har du för hårfärg - Svart, med mycket utväxt. Ska färga det snart (om det funkar nu när jag är gravid).
Hur lång är du? - 1,72 cm
Vem är du kär i - Daniel
Har du nån Pojk/flickvän - Jupp!
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med familjen, vänner, shoppa, blogga och fotografera!
Vilka umgås du med - Mest Daniel, men ibland med Lotta, Milla, Malle och Mia :) 
Hur ser du ut - Långt mörkt hår, gravid, blågröna ögon...

Har du:
Kysst någon -
OM jag har :)
sovit brevid någon med samma kön - jadå :)
sovit brevid nån med motsatt kön - jadå :)
slagit ner nån - hmm, nja slagit ner har jag nog inte, men slagit till nån har jag väl gjort på fyllan förrut...
Ljugit för en bra vän - tror jag inte.. en liten vit lögn kanske ;)
Svikit någon - ja tyvärr!

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Daniel
Kramade du senast - Daniel imorse innan jag åkte till skolan.
sov du hos senast - Mig själv, eller hemma hos Daniel ;)
Vill du vara just nu - En rik kärring som kan bada i pengar!
Ringde dig senast - mamma :)

Vad:
Drack du senast -
Fanta
Köpte du senast - Mjölk, bröd, grädde... 
Gjorde du igår -
var i skolan och sen på kvällen var jag i Nyhammar en sväng :)
ska du göra imorn - imorron ska jag bara vara hemma vad jag vet än så länge...
Vill du göra just nu- sova, är skittrött!
Åt du senast - En macka :P
Är närmast dig som är rosa - Någons drickyoghurt som står längre bort... (är i skolan)


Kärlek :
Du är kär nu -
Japp
Du har sårat nån så den började gråta - Ja tyvärr!
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja tyvärr!

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Det har jag nog..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Det har jag säkert
Jag har smugut ut utan lov - Nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - ja det har jag säkert när jag bodde hemma...
Jag har en hemlighet som ingen vet om - nej inte just nu haha, alla vet allt om mig :P
Jag har fuskat i ett spel - haha ja alltid ;)
jag har struntat i ett prov -

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
inte medvetet :)
Jag har druckit alkohol - yes :)
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Nej inte en hel dag, bara en halv :)
Jag har vaknat gråtande - ja fast det var längesen nu...
Jag har somnat gråtande - japp

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
ja det är inte kul
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: