2010-04-20
 20:42:19

Blogglista

Blogg jag läser först: Hanna B

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Kenzas blogg

Kändisblogg jag följer: Följer inga kändisbloggar, det har inte blivit så bara...

Mest kända bloggare jag sett IRL: Har nog inte sett nån live tror jag haha

Första bloggen jag började följa: Nevnarien 2008/2009

Bloggare jag beundrar och varför: Emelie Ohlsson, hon verkar ha så mycket glädje o drivkraft i det hon gör!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Uppmärksamhet kanske jag har fått iom att vem som helst kan läsa den, annars vet jag inte...

Då hatar jag att blogga: När jag är på dåligt humör...

Då älskar jag att blogga: När jag har gjort en massa roliga saker och när jag får fina kommentarer :)

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:
Lotta och Milla tycker jag förtjänar lite extra uppmärksamhet :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: