2010-04-17
 16:23:00

Hundar...


1. Nämn en hundras som du skulle vilja ha men som du inte har tid med, eller av andra skäl inte kan ha, och förklara varför.
Beagle, jag är ju inte alls intresserad av jakt och en Beagle är ju en äkta jakthund.

 

2. Nämn en hundras som du tidigare har haft men inte kommer skaffa igen, och förklara varför.
Jag har aldrig haft hund tidigare så jag kan inte svara på den frågan.


3. Nämn en hundras som du kommer att skaffa i framtiden, och förklara varför.
Golden Retriever eller Labrador Retriever - för att dom är lugna och fina och riktiga familjehundar.


4. Nämn en hundras du skulle välja enbart för utseendet, och förklara varför.
West Highland White Terrier, för att det verkar vara en tuff hund i liten och söt förpackning :)


5. Nämn en hundras som du aldrig skulle skaffa, och förklara varför.
En hund som jag absolut inte vill ha är i alla fall Pitbull, då jag inte tycker dom är söta på något sätt (sorry).


6. Nämn vilka hundraser du har haft.
Har aldrig haft en egen hund, men ett ex hade en Labrador, och den tyckte jag jättemycket om.


7. Nämn en hundras du skulle vilja ha på grund av dess egenskaper, men absolut inte skulle skaffa ändå och förklara varför.
En svår fråga, jag är inte så jätteinsatt i alla raser så jag kan nog inte svara på den här frågan heller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: