2010-04-17
 16:43:57

Listan...


Listor tycker jag som bekant är ett rätt så roligt tidsfördriv, så stort tack till tricolordogs som passade nedanstående lista hit.

 

- Länka den du fick listan av och sätt in dessa regler på din blogg.
– Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Sofie…

  1. …Hatar ljudet av en gaffel som dras mot en tallrik.. får rysningar!
  2. …Är tremänning med Torgny Mogren :P
  3. …Har ingen sköldkörtel, är född utan.
  4. …Mina "långtår" är längre än de andra tårna
  5. …Höll på med karate i smyg då jag var yngre eftersom jag inte fick hålla på med det för mina föräldrar :(
  6. …Brukar sova med täcket över munnen och upp till näsan efter att ha sett en äcklig skräckfilm när jag var liten om en mördare som stack in nålar (eller vad det var) genom näsan och öronen när folk sov. Det blir svårt att andas ibland men det är smällar man får ta.
  7. …Drack inte kaffe alls (jag rent utav hatade det) fram tills för några år sedan. Nu tycker jag det är jättegott, men jag kan inte dricka det utan mjölk och socker i.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: