2010-05-13
 16:32:00

119 frågor :)

1. Vad heter du? - Sofie
2. Vad kallas du? - Sofie os.v
3. Vad vill du bli kallad? - Jorå Sofie funkar fint
4. Födelsedatum? - 7 maj
5. Stjärntecken? - oxe
6. favorit musi
k? - olika...
7. Msn? - Ja
8. troende?
Inte alls!
9. Vart bor du? - I Grängesberg (snart Ludvika)
10. Vad har du för mobil? - En LG :)
11. Har du en egen dator? - Japp!
12. Vilka är dina bästisar? - Lotta, milla, malle, mia
13. Har du något husdjur? - Nope
14. Sommarens planer? - Leksand sommarland, Ullared, Göteborg, Liseberg :)
15. Vad älskar du mest? - Mina barn!
16. Intressen? - Foto
17. Favoritband/artist? - Gyllene Tider, Metallica, Sonata Artica, m.m.

18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - Tuffa tider med gyllene tider just nu :)
19. Namnsdag? - Julafton och den 15 maj
20. Vad skulle du vilja heta? - Sofie
21. Vad heter du på din msn just nu? - Sofie
22. Hur många olika grupper har du?
- Grupper?

23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - Som Daniel!
24. Var skulle du bo om du fick välja? - Vid havet
25. Vad har du på dig? - jeans o linne
26. Har du något i håret just nu? - japp en vanlig hårsnodd
27. Vad har du gjort idag? - slappat
28. Hur mår du just nu?- helt ok
29. Hur brukar du annars må? - helt ok
30. Har du några syskon? - nä
31. Vilket är ditt favoritgodis? - plopp och polly
32. Vad är det finaste som finns? - Mina barn
33. Vilken är din favoritdryck? - Sprite
34. Vilket är ditt favorit tv-program? - Ingen aning...
35. Vem är din förebild? - Har ingen
36. Vad är bäst med dig? - Snäll, söt o vacker ;)
37. Hatar du någon just nu? - Nej men jag är j*ligt irriterad på någon just nu...
38. Saknar du någon just nu? - Nej
39. Är du allergisk mot något? - nej
40. Hur många bilder har du lagt ut? - På bloggen? Ingen aning...
41. Är du kär? ja
42. Isåfall i vem? Daniel så klart
43. Vad är din civilstatus? - sambo
44. Är du homofob? Nej
45. Vad gjorde du igår kväll? - satt vid datorn och sen gick jag o la mej
46. Vilken är den godaste frukten? - banan
47. Den godaste grönsaken? - gurka
48. Och bästa bäret? - smultron
49. Är du underviktig - nej inte direkt
50. Hur lång är du? - 172
51. Vad är du bra på? - att lata mig
52. Något du tycker är kul?- träffa mina vänner
53. Har du varit ute idag? - nej, så tråkigt väder ju :/
54. Vem ringde du senast? - mamma tror jag
55. Vad var du senast arg på? - Börjar på B....
56. Hur många hus har du bott i?
- 3 villor, 4 lägenheter
57. Bäddar du sängen? - nej, men jag ska börja snart :P
58. Snarkar du? - japp enligt Daniel så gör jag det haha
59. vem sov du senast hos? - Daniel ;)
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? - nope, onödigt!
61. Vad lyssnar du på just nu? - Ljudet av flickorna som busar
62. Vill du tatuera dig? - Japp, nån gång i framtiden :)
63. Vilka sidor/program - ???
64. Laddar du olagligt ner musik? - nä, det skulle jag ALDRIG göra ;)
65. Vad stör du dig på? - Att jag inte hör klockan på mornarna när jag har den i handen...
66. Vad är kärlek för dig? - Mina barn o min pojkvän!
67. Brukar du lyssna på hög musik? - jaaaa
68. Vad gör du om dagarna? - gå i skolan!
69. Tycker du om popcorn? - jodå, det duger
70. Vad är din favoriträtt? - oxfilé med beasås och stekt potatis
71. Har du skärt dig nån gång? - japp men det var längesen nu som tur är... peppar peppar!
72. Är du död? - Haha nej :P
73. Är du osynlig? - Nej, but I wish ibland
74. Har du fräknar? - Nej
75. Har du posters på dina väggar? - Nej
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? - Webdesign tror jag :P
77. Vilket ämne har du sämst betyg i? - Historia tror jag
78. Favorit loka? - Hatar Loka
79. Älskar du din dator? - Ja ♥
80. Är din dator bög?
- Nä
81. Vilken är din favoritbok? - Gömda
82. gillar du bubblor? mm!
83. Bada eller sola? - Bada!!
84. Åska eller sol? - Sol
85. Vinter eller sommar? - Sommar
86. Knarkar du? - nä

89. Äter du?
- Ja
90. Snusar du? - Nej
91. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - dags o banta!
92. Har du bakat en pizza någon gång? - Nej
93. Gillar du anonyma bevakare? - Vet inte, vad är det?
94. Vågar du rapa högt inför andra? - Njae, det beror på var vi är och vilka som hör mig :P
95. Vad skall du göra sen? - sova
96. Vad ska du göra imorgon? - gå i skolan, sen vet jag inte
97. Privat fest eller festa med folk på stan? - privat!
98. kramade du senast? - Julia
99. Hur ofta sitter du vid datorn? - lite då o då...
100. Har du kysst nån den senaste veckan? - Ja
101. Öl eller vin? - Inget dera, cider om det ska vara alkoholdrycker...
102. beroende av något? - nej
103. Vem står dig närmast? - Jag
104. Vad klarar du dig inte utan? - mat?
105. Behöver du mer kärlek? - Alltid ;)
106. Är du natt eller dagmänniska? - både och
107. vem skrev du senast med på msn? - Daniel haha
108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - en hel del!!
109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - framåt!
110. När ska du flytta hemifrån? - Jag bor redan hemifrån!
111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Kanske
112. Vill du ha barn någon gång? - Eh, ja :P
113. hur stor säng har du? - dubbelsäng
114. Vill du ha längre/kortare hår? - Klippa topparna åtminstone, så då blire väl kortare då...
115. Gillar du Schlager? - Nej
116. Har du en dålig hårdag idag? - Jo, det kan man väl säga :)
117. Favoritfärg? - Svart, lila o rosa
118. Dagens händelse? - Har inte hänt nåt särskilt än så länge
119. Vad är klockan nu då? - 16.31



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: