2010-05-14
 21:38:58

Lalala...

jag har insett att min senaste puss/kyss: Var över för snabbt!
jag har insett att: livet inte alltid är en dans på rosor...
jag har lärt mig: att uppskatta det lilla!
jag lyssnar på: Musik
jag pratar:
när jag inte är tyst
jag tycker om: mitt liv just nu
jag avskyr när folk: berättar för mig  hur fet jag har blivit, som om jag inte VET det själv!!!
min bästa vän är: Daniel
min första bästavän heter: Sonia
kärlek är: Vackert
bästa tiden i mitt liv var: Nu
om jag fick en sak i hela världen: Alla kameraprylar i världen ;)
när jag borstar tänderna: så tänker jag en massa...
när jag lagar mat: så är jag hungrig
jag tänder på: Daniel :)
jag är rädd för: Spöken
den värsta känslan är: Svimningskänslor!
den bästa känslan är: Kärlek o gos
jag är bäst på: Att göra bort mig!
jag är sämst på: Att vara framåt.
jag kommer alltid att vara: mig själv.
det finaste som finns är:
Kärlek!
i sommar: Så ska vi ha KUL!
sist jag verkligen grät var: Minns inte...
jag kan: sova
jag kan inte: gråta på begäran
när jag vill tänka går jag: o lägger mej
min mobiltelefon är: En LG
när jag vaknar på morgonen: är jag nyvaken
innan jag går och lägger mig: är jag trött
just nu tänker jag på: vad ska jag packa ner i kartongerna nudå?
bebisar är: söta!
idag har jag: inte gjort mycket
ikväll ska jag: packa, duscha, sova
imorgon kommer jag: gå ut om det är fint
jag vill verkligen: leva!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: