2010-05-11
 22:18:37

Om mig!

NAMN: Sofie, Eva, Angelie
ÅLDER: 29
KÖN: Kvinna
CIVILSTATUS: Sambon Daniel, barnen Isabelle och Julia, plus bebisen i magen :)
BOR: I Grängesberg, snart Ludvika
SYSSLAR MED: Pluggar på komvux
LYSSNAR PÅ: Ljudet av min surrande dator just nu
LEKER MED: Kameran och mina barn :)
TITTAR PÅ: Greys anatomy ibland
SKRATTAR ÅT: Folk som ramlar/halkar, sjuka grejjer på familjeliv-forumet, o mycket annat
ÄTER: när jag är hungrig :) Nej men det mesta...
VILL: Få tag på ett jobb, åka utomlands, vinna pengar m.m.
ÄR: Trött just nu :)
HAR: Världens sötaste ungar
GILLAR: Min kamera, mina barn, min pojkvän :)
OGILLAR: Att vi har så mycket onödiga saker, skulle vilja slänga bort hälften om inte mer.
OVANOR: Tänker för mycket
SKOSTORLEK: 40-41
BLYERTS ELLER BLÄCK: Bläck
ANTAL NYCKLAR PÅ NYCKELKNIPPAN: 2, bilnyckel och hemnyckel :)
ÅRET 10: kommer bli underbart för Isabelle o Julia ska få en lillebror
FAVORITPLAGG: Jeans
HÖGER- ELLER VÄNSTERHÄNT: Högerhänt
KÄR I: Daniel :)
SER FRAM EMOT: Leksand Sommarland i sommar :)
FANTISERAR OM: En perfekt lägenhet dit vi kan flytta så snart som möjligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: