2010-05-14
 23:24:23

Uttråkad...

Bästa veckodagen: Fredag och Lördag (kan inte bestämma mig)
Humör: Väldigt trött!
Favoritgodis: Rosa bumlingar (vet inte vad dom heter) och fantomenpulver (som inte finns längre)
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp
Kläder just nu: Svarta leggings o linne
Musik just nu: Wheatus - Teenage Dirtbag
Favoritsaft : Jordgubbsaft
Dagens längtan: Sova!
Hur många kuddar sover du med:
3
Spelar du nåt instrument: Lite keyboard bara
Dagens frisyr: rufs
Kommer du ihåg din första kärlek: Jupp men det skriver jag ju inte här så klart :P
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet :S
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: Båda är bra men på olika sätt... väljer bio iaf för att jag älskar att se på film :)
Dagens borde: Sova
Dagens  fundering: Vad har jag gjort dig B?
Snarkar du? Ja tyvärr...
Rädd för insekter? Jo
Det här är jag bra på: Shoppa
Vad vill du jobba som? Fotograf eller nåt annat inom media tror jag :)
Chips eller godis? Båda
Skriver du dagbok? Nä, gjorde förr men jag slutade med det av nån anledning...
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Räknas hål i öronen?
Hur många syskon har du? Inga helsyskon iaf...
Är du rädd för blod? Nope
Anser du att du är stark? Haha nej...
Röker du? Nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? kaffe!!
London eller Paris: Paris, har inte varit i London än så...
Favoritfärg: Svart, Lila o Rosa
Född: Falun, uppväxt i Ludvika
Nationalitet: Svensk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: