2010-10-05
 13:50:33

Frågor... och svar

Du heter: Sofie Eva Angelie
Smeknamn: Soffiloffis, Ofie, Sofie...
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Heartache med Bonnie Tyler och en massa annan deppmusik :)
Vad tror folk om dig: Att jag är konstig.
Stämmer det: Ja.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon
Brukar du skratta för dig själv: Alldeles för ofta. Hehe.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Dags att ladda ditt kontantkort för att behålla ditt låga pris www.halebop.se/ladda. Tryck *110# för kontroll av saldo"
Var bor du: I en lägenhet
Trivs du där: Japp
Äger du några Converse: Japp, men dom börjar bli rätt slitna så jag ska köpa ett par nya snart :)
Brukar du bli för full: Ja tyvärr, dom få gånger jag dricker nuförtiden :/
Är du allergisk mot något: Falska människor
Nästa mål i ditt liv: Jag ska bli miljardär hehe... nej men ett jobb skulle väl inte sitta helt fel!!
Hur svarar du i mobilen: I hemtelefonen "Sofie", i mobilen "hallå"
Vem ringde du senast: Min kära mor
Antal timmar sömn i natt: 4 kanske
Sov du ensam: Nope
Brukar du komma i tid: Ja oftast
När mår du bra: När jag inte mår dåligt
När blev du fotad senast: I förra veckan
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligast färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Fula, förutom bebisfötter som är ursöta!
Vad saknar du: Jag vet inte.
Hade du en bra kväll igår: Jadå det hade jag
Favoritdryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Ja
Är du blyg: Ja tyvärr
Sysslar du med någon idrott: Nej, ska väl börja träna snart iaf
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, för jag är så himla dålig på att svara på brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Inte vad jag minns
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Kanske
Vad gör du i morgon: Lämnar flickorna på dagis, sen vet jag inte...
Vad är det värsta du vet: Falskhet, lögner, folk som sprider falska rykten m.m.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Det beror på hur mycket jag har
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Vet inte...
Vad längtar du till: Sol och värme
Hur gammal är du: 29 år.
Gröna eller röda äpplen: Röda
Vilken tid gick du upp idag: Vid 9-tiden
Har du sovit i den egen säng i natt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Japp
Är det okej att gråta: Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, spara, shoppa, köpa husbil m.m.
Bär du glasögon eller linser: Solglasögon, annars nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag blir väckt av flickorna
Är du bra på att laga mat: Ibland kanske
Är du flygrädd: Ja lite grann
Hur vig är du: Som ett kylskåp
Är du musikalisk: Ibland.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.
Tycker du om sushi: Aldrig käkat, men skulle inte tro det.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips o dipp
Har du tandläkarskräck: Nej
Senaste låten du hörde: Green day - 21 guns



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: