2011-04-04
 22:32:18

En till lista...

1. Hur gammal är du om fem år? 34,5

2. Vem var den sista du träffade?
Daniel

3. Hur lång är du?
Mätte mig idag och var 171,5 fortfarande ;)

4. Vilken var den senaste film du sett?
The Switch med Jennifer Aniston

5. Vem ringde du senast? Daniel tror jag

6. Hur löd ditt senaste sms? Japp tror det iaf...

7. Vad är dagens planer?
Sova snart

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms:a

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är skilda

10. När såg du senast din mamma? I fredags

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna

12. När vaknade du idag?
Minns inte riktigt... men tidigt var det iaf!

13. Har du någon gång hittat en katt? Nope

14. Vilken är din favoritplats? Vid en lugn och fin strand på sommaren... där man kan ligga o lyssna på vågorna :)

15. Vilken plats föredrar du minst? Ludvika... jag vill bort!!!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag pluggar antagligen eller så har jag fått ett jobb inom något jag är intresserad av. Vi bor i en stor insattslgh i en lagom stor stad och våra barn har börjat skolan där dom trivs jättebra och har fått många fina vänner...

17. Vad skrämde dig som barn?
Spöken även på den tiden :P

18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel :D

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nope det är jag inte... men jag har nog ingen tror jag, möjligtvis Lena PH isf :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Sover i trosor o bh

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i?
Två - Dalarna och Västmanland

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ohja..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor

26. Är du social? Tyvärr inte för tillfället... vet inte vad det är med mej =(

27. Vilken är din favoritglass? Melon


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en husbil, kameraprylar o en massa kläder!

29. Tycker du om kinamat?
Japp


30. Tycker du om kaffe? Jajjemän!

31. Vad dricker du till frukost?
Helst juice, men annars går mjölk också bra


32. Sover du på någon särskild sida? Vill helst sova åt det hållet Pontus ligger så jag kan kolla till honom under natten :)


33. Kan du spela poker? Lite


34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa

35. Är du en beroendemänniska? Nja det kan man väl inte direkt påstå...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope

37. Vill du ha barn?
Det räcker med dom tre jag har :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och yttepyttelite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope, tack o lov för det

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Barnen o kameran

42. Äger du dyra smycken? Jag vet faktiskt inte...


43. Har du någon gång testat narkotika? Nope

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
7-up

45. Vem är den roligaste människan du känner? Conny tror jag :)

46. Välj ett ärr på din kropp?
Har ett ärr på långfingret, slog upp det i ett trasigt handfat för några år sen så blodet bara sprutade o man såg nästan ner till benet... usch!

47. Vad har du för ringsignal?
Nån kass som låg på tfn när jag köpte den

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp en hel del...


49. Flirtar du mycket? Nope

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma i mitt vardagsrum när jag bodde i ettan...


51. Kan du byta olja på bilen? Nope inte än så länge iaf

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Minns inte, nån romanpocket iaf...

54. Läser du dagstidningen?
Japp på nätet :P

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope

56. Dansar du i bilen? Kanske lite när ingen är i närheten :P


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Var evigheter sen jag lyssnade på radio så jag vet inte...


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte

59. När var du i kyrkan senast?
När min morbror begravdes för 2 år sen ungefär...

60. Vilka personer utmanar du?
Dom som vill?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: