2011-07-11
 00:01:28

Hittade lite mer frågor..



Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: slö
Favoritgodis: just nu är jag skitsugen på chips.. men den som vill bli fin får lida pin :)
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding
Kläder just nu: Svarta byxor och svart/rosa-randigt linne
Musik just nu: Ultima Thule - The old ones know
Vad sa du senast: Vad bra
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60 eller 70-talet tror jag :)
Sommarplaner: Ev. Skara Sommarland, sen vet jag inget mer...
Fisk eller badkruka: Fisk :)
Saft eller alkohol: Båda :P
Hur många kuddar sover du med: 2 st, ibland 3
Favoritväder: Soligt men inte för varmt :)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kamera, båt och extra bensin till motorn :P
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, helt klart!!
Sparare eller slösare: Slösare :/
Bästa film: Sagan om ringen-trilogin
Tror på liv på andra planeter: Japp
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nope, tycker om honom som vän :)
Har du några homosexuella vänner: Vet inte, tror inte det...
Tror du på mirakel: Ja ibland..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp :)
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej verkligen inte!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 är helt perfekt :)
Bio eller promenad: Det beror på vad man är sugen på o göra just då...
Är du kittlig: Ja tyvärr... överallt :/
Snarkar du? Enligt Daniel gör jag det haha
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Ja... men så länge dom håller sej på avstånd är det lugnt
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Har alldeles för svårt att säga nej!
Det här är jag bra på: Lyssna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna bli osynlig
Vad vill du jobba som? Fotograf... tror jag iaf :S
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? Det händer
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja tatuera mig vill jag göra... vet inte vad/var än bara...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, men annars gillar jag ordning o reda!
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet :)
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger, om jag inte äter med kniv o gaffel vill säga..
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej...
Gillar du att sjunga? Jao, men om det låter vackert eller ej kan jag inte svara på :P
Anser du att du är stark? Nej, jag är en riktig klenis :)
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Röker du? Bara om det är fest...
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe, men bara med mjölk o socker
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: