2011-03-10
 22:01:06

En lista...

Senaste
Kompisen du träffade: Mia
Personen du pratade med i telefon: Mamma
Du fick sms av: Daniel
Du kramade: Daniel

I dag
Kläder: Svarta byxor o grå tröja
Bättre än i går: Vindrutetorkarna funkar igen :D Hela tiden!!!

I morgon
Är det: Härliga fredag
Planer: Troligtvis hämta Daniel på jobbet

Favorit
Nummer: 9
Färg: Svart, lila, grå
Årstid: Sommar

Frågor och svar
Saknar du något: En vän jag kan berätta allt för
Humör för tillfället: Glad

Det första du gjorde i morse: Snoozade
Vad åt du sist: Macka
Vad irriterar du dig på: Mej själv!!!!!!
Vem tänker du på just nu: Ingen
Tror du att personen tänker på dig med: Näe eftersom jag inte tänker på nån :P
Vad gjorde du igår kväll: Spelade
Ler du ofta: Nej inte tillräckligt ofta =/
Välj en: skönhet, kärlek eller kreativitet: Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna: Japp
I vems säng sov du i i natt: Min o Daniels
Vilken färg har du på din tröja: Grå

Glädje
Är du en glad person: Ibland.. ibland inte..
Vad gör dig glad: Mina barn och Daniel
Önskar du att du i bland vore lyckligare: Ja
Kan musik göra dig glad: Jo

Kärlek
Har någon annan än din familj sagt " jag älskar dig": Nä, snyft!
Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det: Självklart
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Tror du att någon är kär i dig: Yes
Är du kär: Japp

Hat
Vem hatar du verkligen: Ingen
Har du någonsin gjort en hat-lista: Nä det känns som onödigt slöseri med tid!
Är du en mobbare: Nope
Har du någonsin varit så arg på någon så att du har börjat gråta: Japp
Har du blivit sviken någon gång: Ja, men vem har inte det?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: