2011-07-11
 00:23:54

Frågor...

1. vad heter du? Sofie
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Emelie
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Angelie ville min mamma att jag skulle heta
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 81a
6. vart bor du? Grängesberg
7. bott utomlands? Nej tyvärr
8. flyttat antal gånger? 7 ggr
9. vart skulle du vilja bo? Vet faktiskt inte...
10. vilken skolklass? Slutat skolan, kanske börjar plugga vidare så småningom
11. vad vill du bli när du blir äldre? Fotograf? Annars har jag ingen aning :(

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 171 ½ cm
2. hur mycket väger du? Hemlis
3. hårfärg och frisyr? Just nu har jag fyra nyanser, rött, brunt, svart o grått :P Frisyr: Långt o slitet :/
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? mina ögon
6. minst nöjd med? min mage
7. skostorlek? 39-40
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (3)

FAVORITER
1. filmer? Sagan om ringen-trilogin
2. låtar? Väldigt blandat... men mest rock
3. årstider? Sommaren & början på hösten
4. mat/dryck?
Oxfilé e gott :) och dryck måste nog vara sprite :)
5. djur? hund
6. färg? Lila o Svart
7. parfym Paris Hilton - Heiress
8. tv-program? Tittar inte så mycket på teve så jag vet inte...
9. ämne i skolan? Det var nog Administration tror jag :)
10. sysselsättning? Just nu föräldraledig

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Just nu har jag ingen jacka, det blir bara luvtröjor o koftor...
2. vad använder du just nu för skor? Converse eller foppatofflor
3. favoritfärg på kläder? Svart, rosa o lila
4. favoritmaterial på kläder? Bomull
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningar o kjolar
6. favoritaffärer? HM, Gina Tricot, Kapp Ahl, Lindex mfl.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet inte, det är så olika
8. favoritmärke? Har ingen favorit
9. vad har du för byxstorlek? Hemligt
10. vad har du för tröjstorlek? Medium

DIN LÄGENHET
1. stort, litet eller mitt emellan? Ganska stor...
2. vilken färg på tapeterna? Det beror på vilket rum man är i...
3. vilka färger går rummen i i övrigt? Det beror på som sagt...
4. favoritmöbel i rummet och varför? Tv:n
5. vad vill du ändra där inne? MYCKET!! Först o främst byta ut soffan...
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett träd och en gågata, lekplats o parkeringsplatser
8. vad gör du oftast i ditt rum? Umgås med familjen, sitter vid datorn eller kollar på teve
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Daniel
10. favoritpryl i rummet? Soffbordet

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Rolf
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Har ingen jacka
b) väska just nu? Kamera, plånbok, mobil, nycklar m.m.
c) byrålåda just nu? Vinterkläder som vantar o mössor
3. vad är du beroende av? Solljus, min familj, värme m.m.
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Vanlig lypsyl orginal
6. vad tror du på? Spöken haha
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen...
8. vad köpte du senast? Mjölk
9. har du nåt husdjur? Nej, bara dammråttor
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: svart
tandborste: Grön
smycken: Inga just nu
solglasögon: Har inga för tillfället
underkläder: spets & bomull
nagellack: Inget just nu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: