2011-06-19
 18:31:12

Intervju?

 

1 - Hur länge har du bloggat? Sen 2008

 

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Jag vet inte, funderade på o börja blogga länge men visste inte vad jag skulle skriva om...

 

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Tror det var Nevnarien

 

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Lite tråkiga, och inga bilder ju :/

 

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Det är nog närmare 30 st :O

 

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Det är nog 95,2% ämnesbloggar och 4,8% dagboksbloggar... ungefär :)

7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. LadyDahmer - jag tycker hon skriver på ett intressant och roligt sätt :) Men vi har nog väldigt olika syn på saker o ting...

 

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. Nevnarien tror jag - vi har samma musiksmak, samma stora intresse o samma humor iaf :) Till utseendet är vi inte lika alls tyvärr

 

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Jag vet inte, tror dom tycker det är kul (?)

 

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Det hoppas jag, men jag har inte frågat så jag vet inte :)

 

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Ja, jag skriver inte om vad jag gör på toa t.ex. möjligtvis att jag har skrivit att jag har kräkts nån gång när jag har varit sjuk men där är det stopp haha :)  Sen skriver jag inte om mitt sexliv i bloggen heller :)

 

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Toalettbehov, kärleksgnabb och sex... För att jag tycker att det är min ensak haha :)

 

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Jag bloggar för att jag tycker det är kul :) Om folk läser det är väl bara ett plus, det måste väl betyda att det jag skriver är intressant? Eller?

 

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Nej inte fullt ut :)

 

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Nope det har jag inte

 

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? Kanske, om dom tex skriver om svält o liknande, som kissie t.ex.

 

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Nej det tror jag inte...

 

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Ja det har nog hänt, men då har jag raderat inlägget ganska snabbt :)

 

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? Att man aldrig vet vilka som läser den, jag är så himla nyfiken så jag vill veta sånt :)

 

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Ja det är jag ganska säker på att jag gör :)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: