2011-06-19
 18:49:51

Questions...


 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Jag ska ta väl hand om honom", lovade Melissa Ryan

 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Soffan

 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

HJÄLP på Tv4

 

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

18.30

 

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Lyssnar på musik!

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Igår, jag åkte in till stan o gick på apoteket o vattnade blommor hos mamma

 

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Andras bloggar

 

 

8. Vad har du på dig?

Svarta byxor o vit topp

 

 

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Ja det gjorde jag, men jag minns inte vad...

 

 

10. När skrattade du senast?

Idag :)

 

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tapeter... och nån enstaka tavla

 

 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Njae? Jag tror inte det...

 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Den är väl bra?!

 

 

14. Vilken var den senaste film du såg?

Roommate

 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Husbil, hus, båt och så skulle jag resa en massa

 

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag hade anorexia för några år sedan, åt högst en kaka varje dag och ljög om att jag nyss hade ätit när kompisars mammor eller min mamma frågade om jag ville ha mat... :/

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att alla hade mat på bordet och slapp svälta... jag skulle alltså ta bort svälten ute i världen!

 

 

18. Tycker du om att dansa? Ja det är skitkul!

 

 

19. George Bush? Suger, tur att han inte är president i Usa längre

 

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pontus, Isabelle o Julia :P

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Det har jag övervägt många, många gånger :P  Vilken dröm!

 

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Det finns ingen gud ;) Men om det fanns nån så hoppas jag att han skulle säga välkommen och att allt nu började om från början igen... :)

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: