2011-05-26
 13:22:37

Get to know me...


ALLMÄNT...
Fullständigt namn: Sofie Eva Angelie Andersson
Piercingar: Nope!
Tatueringar: Nope inte än så länge...
Längd: 171 ½
Hårfärg: Lite olika färger - rött, brunt o svart :P
Är du kär i någon: Yes i am. ♥ i min pojkvän såklart.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Japp
Tänker du på självmord: Nej..
Tycker andra att du är attraktiv: Nej
Vilket shampoo använder du: V05 eller vad det heter
Vilken parfym använder du: Just nu Jennifer Lopez
Vad är du rädd för: Håriga stjärtar! Nej men jag vet inte... spindlaroch andra äckelsmåkryp kanske?
Gillar du att tvätta: Nope tråkigt men måste ju göras
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jadå, lite rädd i början men sen går det över :)

 

SENASTE...
Film du hyrde: Hmm, var så längesen så jag minns inte
Film du köpte: väldigt länge sen jag köpte en film…
Låten du lyssnade på: Millencollin - Mr clean
Låten du hade på hjärnan: Bruno mars - Grenade
Låten du laddade ner: LMFAO-skivan
Personen du ringde: Min mamma?
Personen du kysste: Min Daniel
TV program du tittade på: Criminal Minds
Personen du tänkte på: Pontus

 

FAVORIT...
Mat: Oxfilé
Låt: Har ganska många favoriter...
Sak att göra: Fota, vara med kompisar/familjen, resa, shoppa osv. 
Sport: Fotboll
Dryck: Kaffe
Kläder: Mina nya jeans
Film: Har ganska många favoriter... sagan om ringen t.ex.
Bil: Saab är bra :)

 

ANTAL...
Gånger du varit kär: riktigt kär, tre gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: många gånger det.
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Åtminstone 3 ggr, när barnen föddes och så hade Ketty mfl satt in en annons när jag fyllde 30 år :)
Ärr du har på kroppen: Två stycken och båda är på vänsterhanden...

 

SENASTE...
Bok du läste: Asyl
Personen du fick mail av: Reklam som vanligt
Personen du fick brev av: En räkning från TryggHansa
Personen du fick sms av: Mamma tror jag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

 

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sovit, ätit frukost, tvättat, hängt tvätt, duschat...
Var det kul: Nja inte särskilt :)
Hur tidigt stiger du upp: Alldeles för tidigt, när barnen vaknar...
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Har inget planerat än... Spela kanske? Och kanske kolla på nåt aircrash investigation-avsnitt som vanligt? Det visar sej :)

 

Är du seriös: Ibland, ibland inte...
Vad är du allergisk mot: Nickel är det enda jag vet....
Var har du ont: ingenstans :)
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: Nope
Favorit serie: CSI, Criminal minds, Greys Anatomy, Desperate housewifes mfl...

 

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Älskar ketchup
Är du glad nu: Jadå
Var du glad igår: Joda
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja det gör jag nog säkert
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: Huvudstaden
Göteborg är: En väldigt vacker stad.
Kan du sjunga: Nej men jag sjunger ändå :P
Mer värt än guld: Familj, vänner, kärlek och lycka.
Spaghetti eller makaroner: Makkisar
Ett land jag helst vill besöka: Australien
Ska bli skoj: Vet inte!
Ska inte bli skoj: Slutet på nästa månad :/
Sparar till: Inget just nu
Väntar på: Att Daniel ska få sitt körkort :)
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Kaffe, mjölk o så lite vatten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: