2009-12-24
 23:18:57

Babbel...

1. Hur gammal är du om fem år? 33, shiit!
2. Vem var den sista du träffade?
Mamma
3. Hur lång är du?
172 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Veronika decides to die
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "God jul till er också, kram" Det var till Bea :)
7. Vad är dagens planer? Nu ska jag bara lata mig framför datorn tills jag ramlar i säng :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Idag - julafton
11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna
12. När vaknade du idag? Runt 10 tror jag den var
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope men jag vet några som har gjort det
14. Vilken är din favoritplats? Det finns många fina ställen, gillar bl.a. teneriffa väldigt mycket :)
15. Vilken plats föredrar du minst?
Källaren
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning

17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret och monster/spöken i garderoben/under sängen

18. Vem fick dig att skratta senast? Mina döttrar

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Inte för ung kanske, men jag äger inga iaf...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st

23. Hur många landskap har du bott i? Dalarna och Västmanland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo det har väl hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute, strumpor inne.
26. Är du social? Nja det kan man väl inte påstå, jag är ganska blyg!
27. Vilken är din favoritglass? Daniels familjs Philadelphiaglass :P
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa kameraprylar, husbil, resa utomlands med familjen m.m.
29. Tycker du om kinamat? Japp
30. Tycker du om kaffe? Japp
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Ja jag ligger oftast på vänster sida
33. Kan du spela poker? Lite smått sådär iaf, åtminstone med kort, nätpoker tror jag inte att jag kan spela lika bra :)
34. Tycker du om att mysa? Jajjamensan
35. Är du en beroendemänniska? Vet inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
37. Vill du ha barn? Jag har två barn men skulle gärna vilja ha åtminstone en liten trollunge till :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska och pyttelite spanska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag gillar båda lika mycket
41. Vad spenderar du helst pengar på? Massa onödigt, kläder och kameraprylar..
42. Äger du dyra smycken? Vet inte :)
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hum, finns många!
46. Välj ett ärr på din kropp? På långfingret - jag slog sönder knogen på ett trasigt handfat för flera år sen - klumpigt!
47. Vad har du för ringsignal? Fåret Shaun
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja lite grann :)
49. Flirtar du mycket? Ne
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
I min etta som jag bodde i för några år sen
51. Kan du byta olja på bilen? Ne, de får Daniel fixa :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope inte än så länge
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var så längesen så jag minns inte...
54. Läser du dagstidningen? Japp när jag är hemma hos mamma
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men har funderat på att göra det :)
56. Dansar du i bilen? Nee, sjunger.. haha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 Rockster (eller vad den hette)

8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista
59. När var du i kyrkan senast? När Marie-Louises Alexander döptes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: