2010-04-17
 18:10:36

Blandat...



5 saker som finns på din att-göra-lista idag:

* Diska och plocka rent lite hemma
* Gå ner i tvättstugan
* Ta en lång dusch
* Fotografera mera!
* Komma i säng i tid!

 

För tio år sedan gjorde jag…
År 2000 var jag 19 år och bodde fortfarande hemma. Jag umgicks med Lotta, Milla, Malle, Therese och en massa folk från Kopparberg. Jag tog studenten i juni och några dagar senare åkte vi ner till Italien med mamma o Hans husbil och var där i flera veckor :) När vi kom hem flyttade jag hemifrån och sen minns jag inget mer...

 

Ställen som jag har bott på:
Ludvika, Kopparberg, Ludvika, Grängesberg och snart Ludvika igen(?)

 

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär:
*
Ge bort pengar/saker till mina närmaste och stödja ett flertal vettiga organisationer.
* Köpa en stor enplansvilla med stor och fin trädgård.
* Köpa en husbil.
* Köpa kameraprylar, allt man kan tänka sig!
* Resa en massa, både utomlands och inom Sverige.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: