2010-04-17
 18:03:12

Lång lista


1. En helt random snubbe kommer fram till dig och säger "Hej, vem är du?" Vad svarar du?

"Eh… Sofie. Vem är du själv?"

 

2. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Kaffe med mjölk o socker

 

3. Vad står det i ditt senaste sms?

"Hej, vad gör du då?"

 

4. Vilken är den senaste låten du lyssnade på?

ATC - All around the world

 

5. Var är din pojkvän/flickvän just nu?

Han sitter vid sin dator

 

6. Välj ett ärr på din kropp?

Ett ärr på tummen fick jag när jag var liten och skulle skära upp bröd, det gick ju så där...

 

7. Vilka är dina favoritfärger?

Svart, lila och rosa

 

8. Vilka i ditt liv litar du på?

Jag litar inte på någon till 100%.

 

9. Om du skulle byta namn, vad vill du heta?

Jag trivs bra med mitt eget namn. Men om jag vore tvungen att byta namn så skulle jag vilja heta Natalie tror jag.

 

10. Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?

Det beror förstås på vem denna någon är. Vore det Daniel så hade jag pussat på honom och sagt något riktigt sött tillbaks, annars hade jag talat om för människan att någon annan redan har tagit den platsen i mitt liv.

 

11. Hur ofta svär du?

Ganska ofta faktiskt *skäms*

 

12. Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?

Det skulle jag säkert kunna göra...

 

13. Tror du att allt som händer har en anledning?

Inte allt kanske, men en del saker...

 

14. Säg några saker du inte tolererar i ett förhållande?

Snokande. Om jag vill skriva dagbok så ska jag kunna göra det utan att någon annan ska leta reda på dagboken och läsa. Otrohet och att han ska bestämma över mig tolererar jag inte heller.

 

15. Vilken av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

Haha jag har ingen aning!

 

16. Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?

Bra självförtroende, omtänksam, förstående, vänlig och går att lita på. Jag vill kunna känna mig lycklig och trygg tillsammans med honom.

 

17. Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?

Få minst godkänt i alla ämnen jag håller på o läser upp nu!

 

18. Om du vaknade upp ur en längre koma, vem skulle du ringa först?

Min mamma.

 

19. Tror du att du skulle bli en bra mamma?

Ja, det tror jag nog att jag skulle bli.

 

20. Vart togs din profilbild?

I köket i min första lägenhet

 

21. Ärligt, vad tänker du på just nu?

Att jag nog väldigt snart skulle behöva gå på toa :)

 

22. Vem känner dig bäst?

Daniel

 

23. Vad är helgens planer?

Vara hemma och slappa!

 

24. Vad har du på dig just nu?

Ett linne, jeans och munkjacka

 

25. Har du någonsin slagit ett träd?

Inte slagit ihjäl kanske, men jag har nog avreagerat mig på nåt träd nån gång haha

 

26. Har du någonsin smygit ut ur huset?

Nej, har ingen anledning.

 

27. Aldrig sova eller aldrig äta?

Pest eller kolera? Men hellre dör jag av trötthet än av svält.

 

28. Är du en morgonmänniska eller en kvällsmänniska?

Kvällsmänniska

 

29. Finns du där för dina vänner?

Ja, jag försöker i alla fall och vill gärna finnas för dem om något krisar.

 

30. Gillar du att umgås med andra människor?

Ja, det gör jag :)

 

31. Har du lätt att förlåta andra?

Kanske, det beror nog helt på vad det gäller.

 

32. Skulle du kunna dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?

Aldrig!

 

33. Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?

Nja, Daniel har frågat några gånger vad jag håller på med, men annars har jag inte sagt så mycket på en stund :)

 

34. Finns det någon du behöver reda ut saker med?

Nej jag tror inte det.

 

35. Kommer någon ringa dig ikväll?
Inte vad jag vet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: