2010-04-16
 17:10:13

Lista



Vad motiverar dig mest till att blogga?

- Kommentarer från folk :)

Vad tycker du om choklad?
- Älskar choklad, men nu är jag inne i en lakritsperiod tror jag...

Vilken av dina bilder är du mest nöjd med? :D
- Jag gillar den här av någon anledning:



Tjänar du nåt på bloggen?
- Nej, jag bloggar för att det är kul :)

Vad är dina intressen?
- Mina barn, Foto, Shoppa, Simma, Resa, Se nån bra film och mycket mer...

Har du några planer för sommaren i år?
- Nja.. Vi har pratat om att ta med barnen till Leksand Sommarland :)

Favoritgodis?
- Krokodiltårar och Fantomenklubba, men av godis som finns nuförtiden.. hm, dom här tror jag:



Vad är det finaste och det sorgligaste du vet? :)
- Finaste är så klart mina barn :) och sorligaste när är någon nära dör & barnmisshandel!


Bästa låten? :D
- Metallica - Unforgiven III

Vad heter du i mellannamn?
- Eva, Angelie!

Vad är godast att dricka?
- Sprite!

Har du någon favoritgrupp på facebook?
- Går du bakom min rygg kan du kyssa mig i röven när du ändå är där :D

Vad skulle du helst av allt vilja jobba med?
- Fotograf tror jag, har inte bestämt mig än vad jag vill bli...

Har du någonsin spytt och skitit på dig samtidigt?
- Nä det tror jag inte

Vad gör du helst en fredagskväll?
- Umgås med de jag tycker mest om :)

Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?
- Har förträngt det!

Hur ser din dröm-fotoutrustning ut?
- Bästa Canon kameran, alla olika sorters objektiv, blixtar och hemmastudio

Var ärlig - var du en ful eller söt bebis?
- Jag tycker att jag var jättesöt :D

När är det mysigast att fotografera?
- Mysigast.. På dagen i solsken!

När trivs du som bäst?
- När jag är med dem jag tycker mest om!

När trivs du som sämst?
- När man blir sviken av ngn man litade på.

Vilka kändisar har du träffat genom alla dina år?
De jag har träffat personligen är:
- Oldsberg
- Hjalle o Heavy
- Nordman
- Pandora
- Jan Johanssen

Fler är det nog, men jag kommer inte på fler :o

Du får nästan orgasm när du äter...?
- lakritspulver

Du får kväljningar när du äter...?
- Burger King!

Vilken av dina vänner har sämsta musiksmaken?
- Ingen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: