2010-04-17
 15:52:47

Mera frågor.



1. Hur gammal är du om fem år? 34 (eftersom jag fyller 29 om några veckor)
2. Vem var den sista du träffade? Daniel
3. Hur lång är du? Ungefär 171 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Wallander - Vållnaden tror jag det var
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Ditt senaste sms och till vem? "ja det vill jag gärna göra :)" till Lotta.
7. Vad är helgens planer? Inga alls än så länge
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, har ju telefonfobi så..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår när jag lämnade barnen hos henne :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna
12. När vaknade du idag? runt 10-tiden
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej inte jag, men mitt ex familj gjorde det... en jättefin misse!
14. Vilken är din favoritplats? Sängen!
15. Vilken plats föredrar du minst? Gynekologen haha xD
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en stor och fin lägenhet inne i Ludvika, och rika är vi också :P
17. Vad skrämde dig som barn? Skräckfilmer
18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men jag är inte så intresserad av sånt så...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu är det nog tre.
23. Hur många landskap har du bott i? Två, dalarna och västmanland
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej det tror jag inte (hoppas jag inte)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja det är jag väl... det beror på humör o sånt..
27. Vilken är din favoritglass? Blåbär och choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa husbil, kameraprylar o leksaker till barnen
29. Tycker du om kinamat? Jajjamen
30. Tycker du om kaffe? Ibland
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Japp på höger sida
33. Kan du spela poker? Nej det kan jag väl inte påstå
34. Tycker du om att mysa? Japp
35. Är du en beroendemänniska? Nej inte direkt :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
37. Vill du ha barn? Japp
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen.
42. Äger du dyra smycken? Kanske det kanske
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Spaghetti, köttbullar o brunsås
45. Vem är den roligaste människan du känner? Daniel
46. Välj ett ärr på din kropp? På långfingerknogen efter att jag slog i mig på en vass sak...
47. Vad har du för ringsignal? Fåret Shaun
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Japp det har jag
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild? I köket på min första lägenhet
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte än så länge (peppar peppar)
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Om och om igen" av Daniele Steel
54. Läser du dagstidningen? På nätet ja, men inte regelbundet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men skulle vilja prenumerera på Digitalfoto!
56. Dansar du i bilen? Dansar?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Det var så längesen så det minns jag inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det jag skrev upp på religionslektionen
59. När var du i kyrkan senast? När min morbror begravdes
60. Vad gör du just nu? Sitter o surfar och svarar på den här listan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: