2010-05-11
 09:45:29

Blandade frågor

Berätta någonting som vi inte vet om dig.
Jag är extremt kittlig överallt typ :)

Favoritlåt just nu?
Tjenare Kungen - 1x2x3x4

Vad ska du göra för nånting i sommar?

Jag ska troligtvis till Leksand Sommarland med familjen, och ev. blir det en resa ner till Göteborg för o hälsa på Trisse m. familj, och då går vi troligtvis på Liseberg :)

Hur mår du nu för tiden?

Jag mår bara fint

Vilken är din favoritbutik, och varför?

Gina Tricot och H&M

Har du några syskon, och isåfall - hur många?

Nä, det har jag tyvärr inte, önskar att jag hade :)

Vilket är ditt favoritplagg?
Svart linne o svarta byxor :)

Vad är det finaste och det sorgligaste du vet?
Det finaste är kärlek, och sorligaste är nog att vi alla måste dö :(


Favoritbloggar?

Nevnarien och Hanna B är mina favoritbloggar

När brukar du gå upp på morgonen?

På helgerna går jag upp när flickorna vaknar, i veckorna går jag upp senast klockan 7.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: