2010-05-10
 14:01:48

Frågor...

Senaste köpet: Det var så längesen så jag minns inte :O

Senaste förälskelse: Daniel så klart

Senast förbannad på: Mamma

Senaste sms:set var ifrån: Mamma

Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? Den värsta stilen hade jag nog när jag o Lotta var på Liseberg för en herrans massa år sedan *skäms* Den bästa stilen, hmm vet inte...

I väskan har jag: plånbok, smink, nycklar, hörlurar, mobil, hårsnoddar, kameran m.m.

Det absolut fulaste som finns: Fötter

Har du några känslor? Ja självklart, är nog ganska känslig...

Mest överanvända ord: Jag säger nog "drygt" ganska ofta :)

Vem är bäst på hela planeten? Mina barn!

Hur smart är du på en valfri skala? Från 1-10 är jag en 8:a även om jag inte visar det särskilt ofta :P

Till frukost äter jag: Smörgås, fil o mjölk

Här lunchar jag: Hemma vid köksbordet

Hit går jag efter jobbet: Hem till sängen

En onsdagskväll går jag: Hem

På torsdagen vaknar jag: Hemma i min säng

Har du någonsin? Nej men gud nej, skulle jag aldrig göra!!

Googlat dig själv: Haha, ja vem har inte.

Sökt efter ditt namn på Flashback: Nope

Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: Nej men har nog haft planer på det när jag var yngre :)

Ljugit om din ålder: Nej inte än haha

Druckit slattar: Ja tyvärr, när jag var yngre... det gör jag aldrig om igen kan jag säga... nån hade loskat i burken jag drack ur, väldigt fräscht!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: