2011-04-06
 19:51:43

Lite frågor...

Vilken systemkamera är det du använder ?
Min älskade Canon EOS 450D

Har du något bra tips till någon sida för inspiration till bilder?
Deviantart, Flickr, Fotosidan

Vilken är din största inspirationskälla när det gäller kläder/foto?
Haha det är nog dockorna som står i butikerna som inspirerar mig mest, och kanske om jag ser nån ha nåt snyggt på sig när vi möts på stan...

Topp 3 favvobloggar?
Jag läser Nevnarien, Hanna B och Elsaglans varje dag

Plattar du håret?
Ibland, men mest bara om jag ska ut på krogen eller nåt :)

Hur är det att läsa på komvux, om man tex jämför med gymnasiet? Bättre/sämre? Kan man endast läsa ämnen man haft IG i eller kan man läsa upp ämnen man tex haft G i?
Jag tycker det är ungefär lika, den stora skillnaden är väl att man går tillsammans med olika personer i varje ämne man läser upp, i gymnasiet gick man ju tillsammans med sin egna klass som man kände ganska väl. Jag tror man kan läsa upp ämnen man har haft G i, men då kostar det nog att lägga prov (om dom inte har ändrat de reglerna nu?).

Vilket läge fotar du oftast i? (alltså automatisk eller något annat läge?)
Jag fotar oftast i Manuellt läge

Brukar du fota med eller utan blixt?
Jag har ingen blixt än (om man bortser från den inbyggda då) så jag fotar utan blixt just nu...

har du något macroobjektiv som du kan tipsa om?
Jag kan ju rekommendera det jag själv har! Tamron 90mm. Det är jättebra, ett av mina favoritobjektiv.

Hur lång är du?
171,5 cm sist jag mätte mig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: