2011-04-03
 02:11:00

Lista


Lovar du att vara ärlig?
Ja

Du heter:
Sofie

Smeknamn:
Oofie

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Bonnie Tyler - It's a heartache

Beroende av:
Photoshop, kameran och bloggen!

Vad tror folk om dig?:
Att jag är en riktig bitch tror jag :(  Är bara blyg ju....

Stämmer det?:
Nej, det tycker jag inte

Vad får du oftast komplimanger för?:
Mina ögon och mina bilder

Vad säger du för att imponera på någon?:
Ingen aning...

Brukar du skratta för dig själv?:
Haha ja väldigt ofta, kan bli pinsamt ibland :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Du har fyllt på din mobil med 100 kronor, eller nåt sånt :)

Var bor du?:
I södra dalarna

Trivs du där?:
Nope inte alls

Äger du några converse:
Nope dom har tyvärr gått sönder :(

Sprit, cider, vin eller öl:
Cider

Brukar du bli för full:
På stämningen, ALLTID!

Vad har du för mobil operatör:
Halebop

Är du allergisk mot något:
Nickel

Har du haft sex idag:
Öhh...inte vad jag kan komma ihåg.. ;)

Hur svarar du i mobilen:
Hallå, eller med mitt namn

Vem ringde du senast?:

Daniel

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att jag skulle köpa med mej lite saker på vägen hem :)

Antal timmar sömn inatt:
8-9 timmar tror jag

Sov du ensam:
Nope Pontus på ena sidan o Daniel på andra sidan :)

Brukar du komma i tid:
Ja oftast

När mår du bra:
När jag får vara med min familj eller när jag får fotografera

När blev du fotad senast:
igår när vi var på stan med milla o lotta

Hur känner du dig nu:
Lite trött

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart

Vad tycker du om fötter:
Inget speciellt

Vad saknar du:
Jag saknar min mormor, morfar och morbror!

Hade du en bra kväll igår:

Ja det var inga fel på den :)

Favorit dryck på morgonen:

Mjölk

Rakar du benen:
Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt 24.00. Jag är mer kvällsmänniska än morgonmänniska

Är du blyg?:
Mm tyvärr

Vill du hellre ha mail än brev:
Japp, föredrar mail...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja

Har du spytt offentligt:
Ja fast det var längesen som tur är :)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
hmm... ragga kanske ;)

Är du nöjd med ditt liv:
Både ja och nej

Är du bortskämd:
Ja det är jag nog

Vad gör du i morgon:
Vet inte än... det visar sig

Vad är det värsta du vet?:
När folk avbryter utan att lyssna klart på vad man har att säga, eller när dom inte lyssnar öht, eller när de byter samtalsämne när man precis har berättat något känsligt...

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Olika varje vecka... Men några hundra?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Svår fråga... Johnny depp kanske?

Vad längtar du till?:
Sommaren

Vad är det finaste du fått?:
Mina barn!

En speciell dag du minns:
När mina barn föddes :)

Hur gammal är du:
Strax 30!!!!!!

Tycker du om någon just nu:
Ja, många ;)

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Lite olika

Vilken tid gick du upp idag:
Minns inte, men tidigt var det iaf...

Har du sovit i din egna säng inatt:
Japp

Har du strumpor på dig nu:
Nej

Är det okej att gråta:
Ja det tycker jag, fast kanske inte framför barnen?

När grät du senast:
Idag...

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
En massa saker till kameran skulle jag iaf vilja köpa och en husbil skulle jag också vilja ha... sen vet jag inte :)

Bär du glasögon eller linser:
Inget av det

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
När barnen väcker mig

Har du piercing:
Nja, har tre hål i öronen bara, hade i naveln för några år sen men den kröp ur...

Vill du gifta dig:
kanske det :)

Vill du ha fler barn:
Nja det räcker med de tre jag har :)

Solar du ofta:
Nej

Är du bra på att laga mat:
Nja inte direkt, kan väl "grunderna" iaf men har aldrig provat på nån specialare vad jag kan minnas :)

Är du flygrädd:
Ja, väldigt... särskilt start och landning tycker jag är otäckt!

Hur vig är du:
Jag är väldigt ovig o klumpig

Är du musikalisk?:
Nja, kan spela keyboard bara...

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Vilken är din favoritglass:
Melon

Tror du på ett liv efter döden:
Ja, jag hoppas på det iaf

Tycker du om sushi:
Har aldrig provat

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nope

Har du tandläkarskräck:
Nej inte direkt men jag gillar inte o dra ur tänder... fast vem gör det? :P

Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du:
Blå/gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Mmmmm

Biter du på naglarna:
Tyvärr ;)

Röker du:
Nope

Hur ofta tränar/motionerar du:
Alldeles för lite

Senaste låt du hörde:
We are the world



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: