2010-04-27
 21:08:30

Frågor...

1. Vad heter du? - Sofie
2. Hur lång är du? - 172
3. Vilken är den senaste filmen du sett? - Wallander - Arvet
4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Smsa
5. vilken ögonfärg har du? - blå/grön.
6. När vaknade du idag? - 7.00
7. Vilken plats föredrar du minst? - En fotbollsplan under ett åskväder
8. Vad tycker du inte om? - Skvaller och skitsnack bakom ryggen, varför kan man inte bara vara rak och ärlig??
9. Vad skrämde dig om natten som barn? - Jag tyckte det var jätteotäckt att stå precis vid sängkanten, då jag var rädd för att nån skulle ligga under sängen och ta tag i mina ben.
10. Vilka städer har du bott i? - Ludvika, byn grängesberg och byn kopparberg.
11. Vilken är din favoritglass? - Magnum Mandel tror jag.
12. Vilken är din favoritmaträtt? - Oxfilé med bearneisesås och stekt potatis. Mumma!
13. Tycker du om att Mysa? - Det är bäst!
14. Vill du ha barn? - Japp, men inga fler efter detta!
15. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska
16. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej faktiskt inte, och jag hoppas jag slipper göra det också!!
17. Föredrar du havet eller en pool? - Havet, även om det är härligt att ligga i poolen också :)
18. Vilket är ditt favorit program på tv? - Jag tittar knappt på teve, men jag gillar Greys Anatomy iaf.
19. Vad är du rädd för? - Spöken haha
20. Vad gillar du att ha på dig? - Svarta byxor o linne
21. Hur många förhållanden har du haft? 3
22. Vad gör du på fritiden? Umgås med familjen o vännerna, fotograferar, shoppar, reser...
23. Röker/snusar du? Nope
24. Vad ska du göra i sommar? Fota! Och gunga fram som en anka på stranden om det är fint väder i sommar!
25. Vad är magiskt för dig? - När flickorna kommer fram helt spontant och kramas och säger "jag älskar dig"!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: