2010-04-09
 01:12:43

Blandade frågor :)



Vilken svordom använder du mest?
Förbannade-jävla-helvete, eller kuk
Äger du en iPod? Nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Skoldagar kliver jag upp vid 6.30, på helgerna när flickorna vaknar.
Hur många resväskor äger du? En, men jag vet inte om den funkar att stänga längre...
Använder du flip-flops? Nä, får ont mellan tårna av såna.
Var köper du dina matvaror ifrån? MM, Lidl, Konsum eller Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden, helt klart!
Vilken var den senaste filmen du såg? Wallander - Vållnaden
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det spelar ingen roll
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kameraprylar, en husbil, kläder o leksaker till barnen och spara resten...
Har någon någonsin kallat dig lat? Japp
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag använder inte min cd-spelare, lyssnar på musik på datorn istället
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Metallica o Sonata Artica
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nope
När var senast någon stötte på dig? Minns inte :S
Vad åt du till middag senast? Pannkaka
Använder du huvtröjor? Japp, älskar såna tröjor :)
Kan du vissla? JAPP
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma eller om det var Daniel?
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Flume Rider på Liseberg, men jag ångrar mej oftast mitt i och får panik o vill hoppa ur haha
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Japp men jag bryr mig inte..
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0240
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp det gjorde jag
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ingen aning, men det finns i Borlänge iaf - Kupolen
Hur många syskon har du? Inga som jag har växt upp med, men 6 eller 7 halvsyskon (men har bara kontakt med ett av dem)
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja det är jag nog
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
Äger du några band t-shirts? Nä jag gör ju inte det :/
När flög du senast? Till Teneriffe för en herrans massa år sedan!
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 vanliga och 2 barnstolar
Läser du för skojs skull? Det går i perioder...
Pratar du några andra språk? Engelska och pyttepyttelite spanska
Diskar du din egen disk? Nja har ju diskmaskin :)
Har du gråtit offentligt? Jupp, pinsamt men så är det!
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och, fast Daniel har lagt beslag på laptopen :)
Försöker du alltid lära dig nya saker? Japp det händer
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja helst både och men Daniel tycker jag är för gammal för piercingar så... :P
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Vet inte, spelar nog ingen roll.
Kan du kasta macka? Jarå
Har du någonsin varit på Jamaica? Nopp
Vad har du med dig in på bion? Snacks och dricka... plus mig själv och den/de jag går med så klart
Vem var din favoritlärare och varför? I högstadiet var det nog LG eller vad han kallades för, i gymnasiet var det första företagsekonomiläraren (minns inte vad han hette nu) och nu på komvux är det nog Religionsläraren.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Snöigt på marken men nu börjar det våra till sig lite iaf :) ÄNTLIGEN!
Har du en blogg? Hmm måste tänka... Självklart har jag blogg!! Du läser ju den just nu ;)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Administration tror jag :)
Gillar du att flyga? Nja, är lite flygrädd...
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Empati
När sov du senast på golvet? När jag var i kopparberg hos Lotta o Robert i höstas :)
Vilken är din favoritdrink? Gröna Hissen :) God men farlig!
Gillar du din boende-situation? Nja, jag vill flytta in till stan igen!
Vilken är din mammas hemstad? Ludvika
Din pappas hemstad? Kopparberg eller Hällefors tror jag... :S
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Åtminstone 8 timmar, helst mer :P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland...
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, möjligtvis i gymnasiet då :)
Vilken är din favoritfrukt? Vatten eller Honungsmelon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej inte just nu, är ju...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 29 :O, usch vad gammal jag börjar bli!!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Japp iaf när jag själv skriver!
Tror du på liv på andra planeter? Ja nånstans där ute borde det väl finnas liv, universum är ju så himla stort...
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Daniel haha
Tror du att Gud är man eller kvinna? Man? Ingen aning, tror ju inte på gud så jag bryr mig inte...
Vad var det senaste du åt? Pannkaka
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min mamma ville döpa mig till Angelie för hon tyckte att jag var hennes ängel har hon berättat, men min mormor kunde inte uttala namnet korrekt så då bestämde sig mamma för att jag skulle få heta Sofie istället, och så fick jag Angelie som andra namn. Eva ville min pappa att jag skulle heta.
Gillar du senap? Ja nu för tiden gör jag det :)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Hur fan kan jag vara så jävla blåst i huvudet...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej usch, aldrig i livet! Tänk om den inte skulle veckla ut sig!!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Baby i dirty dancing kanske haha nä jag vet inte :P
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope det har jag inte
Tycker du om att krama folk? Det beror på situationen o sånt
Skulle du säga att du är trendig? Nej inte direkt haha
Äger du en digitalkamera? Japp :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag kommer ihåg
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland kanske
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Gömda fick mig att gråta flera gånger om! Jättebra bok *tipsar*
Tycker du att du är attraktiv? Haha, dagens skämt eller?? Nej inte direkt :D
Vad är du allergisk mot? Inget, eller jo, Nickel
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nope varför skulle jag? Människan är gjord för att käka kött :) Det är ju gott ju!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jörgen tror jag mamma sa förrut haha
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: