2010-05-13
 14:56:39

Mer frågor

Kan du inte ba berätta vem du är?

Jag heter Sofie och bor i den lilla byn Grängesberg tillsammans med min kille och våra tvillingtjejer Isabelle o Julia :) På fritiden fotograferar jag, umgås med familjen, träffar mina vänner, shoppar, reser o mycket annat.


När kom du på att du va kär i din kille

Oj, jag vet inte. Men det märkte jag nog ganska snabbt iaf :)


Berätta hur ni träffades

Första gången träffades vi på datorteket, jag tyckte han var skitsnygg. Men eftersom jag hade en annan kille då så hände inget mer. Han slutade där och senare träffades vi igen på olika fester, men inget hände då heller, jag hade ju fortfarande kille så...

2006 tog det slut mellan mig och exet och inte långt därefter bestämde jag och Daniel att vi skulle träffas, så vi träffades på Trädgården i Ludvika och sen har det bara flutit på :P

 

Är du svartsjuk av dig?

Ja ibland är jag extremt svartsjuk, det är jättejobbigt. Men nu har jag varit "lugn" ett bra tag :P

 

Bästa konsertminnet?

Mötley Crüe på Sweden Rock Festival 2005 :)

Om du går på ett fik vad fikar du helst

Chokladboll och Sprite :)


Vilket café tycker du är bäst i Ludvika

Jag fikar oftast på Bergslagskonditoriet (BK´s), jag tycker det är bäst :)


Vilket fik tycker du är bäst i världen

BK´s haha


Vad köper du om du köper något i cafeterian på skolan?

Det brukar bli en Yoggi burk, smörgås och ibland en dricka när jag är på Högbergsskolan.

Är jag på Navet brukar jag köpa en chokladdryck och en Wasa sandwich :)

 

Vilken är din favoritfilmgenre?

Drama, thriller o action :)

Förr var det skräckisar, men jag tror jag börjar bli gammal för jag gillar inte det så mycket längre haha :P


Vem är snyggast- Jude Law eller Brad Pitt?

Jude Law, helt klart!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: