2022-12-02
 11:29:04

Fredag...

© Soffiloffis
 
 
Hela denna vecka har vi varit dyngförkylda hela familjen.
Jag har haft hög feber nästan hela tiden, den mest opassande tiden att bli sjuk! Jag har en programmeringsuppgift som ska in senast på söndag som hör till förra kursen, sen har vi en laboration i objektorienterad programmering som ska in senast på måndag, och på tisdag ska laborationsuppgift i responsiv design in =/ 
 
Och uppe på det så hade jag en dugga idag (liten tenta online) men den gick åt skogen :(  Så det blir omprov i vår någon gång... Det var sex delar och man var tvungen att ha 50% rätt på alla delarna, jag missade med tre poäng!  Suck!
Jag hade iofs inte räknat med att klara den eftersom jag har varit för sjuk för o lära in allt som man behövde kunna, men det känns ändå surt när det bara var tre poäng som skiljde :/
Aja, bara o ta nya tag sen då...
 
Daniel tog med barnen och åkte iväg med bilen medan jag skrev provet, för jag var tvungen att vara helt själv i rummet. Så dom kom precis hem :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: