2022-12-08
 20:17:49

Torsdag...

 © Soffiloffis
 
 
I tisdags skickade jag in den stora laborationen jag hade gjort i Responsiv Webbdesign och dagen efter fick jag veta att den blev godkänd :D
Så skönt! Jag hade verkligen inte velat göra om den, det har varit så mycket krångel med den så jag är såå glad att den blev okej!! :)
 
Förkylningen sitter i än, jag är snorig och hostig som sjutton och allt smakar exakt likadant, kaffe smakar exakt lika som köttbullar och makaroner. Det är skittråkigt att både äta o dricka kaffe! Hoppas det ger sig snart så jag får tillbaks mina smaklökar!
 
Jag och min gruppkompis håller på med Javauppgifter och det går väl framåt iaf. Vi försöker hjälpas åt och jobba lite på egen hand om vartannat. 
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: