2023-04-21
 08:19:00

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
Det känns såå skönt att inte behöva åka iväg till Borlänge idag :)
Jag är svintrött och har varit det i flera dagar nu, helt jäkla slutkörd! Jag hade helst velat sova lite längre idag men jag vet inte om vi ska sitta med databas-gruppen under förmiddagen så jag får nog sova imorron istället...
 
Igår hade vi workshop i Borlänge och blev indelade i smågrupper där vi skulle intervjua varandra. En skulle vara intervjuare, en skulle vara respondent och en skulle vara observatör och sen fick vi skifta roller så att alla fick intervjua och bli intervjuade. 
 
Sen när jag kom hem satt vi med forskningsmetodik-gruppen på discord och försökte komma på frågor att ställa i intervjuerna och i enkäterna. Och vi kom på en hel del så det känns bra inför workshopen på måndag när vi ska hålla på med sånt :)
 
Idag har tjejerna nationella prov igen, hoppas det kommer gå bra. 
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: