2023-04-07
 12:56:00

Långfredag

 
 
 
 
Igår på kvällen såg jag på en serie som hette War Sailor (eller Krigsseileren på norska) och den var jättebra. Men det var en scen som var så hemsk att jag fick lov o ta av hörlurarna, jag blev verkligen o må dåligt av o se det, så himla trovärdigt och vidrigt! Det var en person som hade förlorat sitt ena ben i en bombattack och hade så fruktansvärt ont. Usch!
 
I helgen är det marknad i Ludvika. Äntligen är den tillbaks :) 
Annars har vi tvättid idag...
 
Igår somnade jag med huvudvärk och så vaknade jag med ännu värre huvudvärk idag =/
Sömn brukar ju hjälpa men tydligen inte den här gången... kanske hade druckit för mycket kaffe eller nåt. Hoppas det går över snart!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: