2023-08-23
 11:24:00

Onsdag...

© Soffiloffis
 
 
I måndags började Pontus 7:an och igår (tisdag) började tjejerna på gymnasiet :)  Dom (flickorna) hade bara en timmes lektion igår, sen fick dom gå hem. Idag verkar dom gå lite längre. Pontus slutar typ vid 13 den här veckan, skönt med lite kortare dagar i början.
Imorgon har vi lära-känna-samtal med Pontus och hans lärare på eftermiddagen.
 
Den 15:e augusti gjorde jag en omtenta i databassystem och idag fick jag äntligen svar på hur det gick. Det visade sig att jag klarade den, tjoohoo :D Jag var helt inställd på att få göra om den då det inte kändes så jättebra medan jag satt där. Men gud vad skönt, äntligen kan jag släppa det :)
 
Imorron förmiddag ska jag till kurator o prata lite, hoppas det går bra. Jag har mått ganska dåligt under sommaren så jag vill bli o må bättre nu! Orkar fan inte må så här =/
På måndag börjar jag skolan igen och då vill jag kunna fokusera helt på det...
 
Aja, hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: