2023-01-04
 15:12:00

Onsdag...

 © Soffiloffis
 
 
 
Imorse vid 5.30 klev jag o Daniel upp. 
Sen körde jag honom till jobbet och åkte till Borlänge för redovisningen som började kl 8. Ett tag var jag nästan orolig att vår grupp inte skulle hinna redovisa idag, klockan tickade på så snabbt och vi var väl ca 8 grupper som skulle redovisa så... men det var inga problem. Vi blev till och med klara tidigare än planerat.
Tjohoo, så himla skönt att ha det gjort, nu är det bara o hoppas på att vi blev godkända!
Men nyss klarade jag kryssfrågetentan i java iaf, pjuh :D
 
Nästa vecka ska webbside-projektet lämnas in så vi har väl en del saker vi behöver fixa till innan dess. Sen ska vi ha den där 24-timmarsuppgiften på javakursen också. Och veckan därpå börjar vi två nya kurser. Hoppas dom inte är lika stressiga som dessa två har varit :)
 
 
På vägen hem åkte jag förbi och hälsade på mamma och Hans en sväng. Men strax innan jag skulle svänga in på gården stängde jag av musiken och då hörde jag ett skrapande ljud =/
Jag kollade under bilen och hoppades väl på att ett snöblock hade fastnat nånstans bara, men så enkelt fixat var det inte, det var avgasröret som hade lossnat från en bussning och släpades i marken, suck!
 
Så jag och Hans försökte hänga upp det lite provisoriskt så att jag åtminstone kunde ta mig hem. Till slut fick han dit det så en stund senare åkte jag o hämtade Daniel på jobbet och väl hemma satte han fast det ordentligt.
Tack än en gång för hjälpen Hans, så snällt :)
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: