2023-03-16
 20:19:22

Tenta o redovisning

© Soffiloffis
 
 
I tisdags hade jag prov i IT-projekthantering, kameran skulle stå så dom såg mig, min skärm och vad jag hade på skrivbordet. Det skulle vara 40 frågor och man skulle minst ha 26 poäng. Sen började provet och allt kändes bra, men när jag hade besvarat fler än 40 frågor började jag bli fundersam på om jag hade fått fel prov eller något. Strax efteråt berättade en av tentavakterna att det mycket riktigt hade blivit något fel, det hade blivit 53 frågor istället och därmed ökade även godkänd-gränsen. Hur som helst så gick det åt skogen =/  Sån jäkla besvikelse!!
Omtenta är bokad och förhoppningsvis går det bättre då!
 
Idag har vi haft redovisning i samma kurs. Det gick däremot jättebra :)
Vår grupp var den enda som blev godkänd av oss som redovisade på eftermiddagen. Härligt!
Så nu väntar vi bara på att ekonomi-läraren ska rätta vår budget, sen är den kursen typ klar (förrutom tentan då). 
 
Imorron ska jag och min gruppkollega köra lite Java inför 24-timmarslabben som kommer snart igen. Sen lär jag göra exams i Datakommunikation också. På onsdag har vi laborationsexamination och på fredag nästa vecka har vi tenta i datakom. Så just nu är det väldigt mycket igen! Eller det är det väl hela tiden känns det som...
 
Fick iaf veta idag att vi inte behöver köpa några böcker till kommande kurser, skönt för dom var svindyra den här gången!
 
Annars har Pontus haft nationellt prov i tisdags och idag. Hoppas det gick bra, han tyckte det kändes bra iaf. Nästa vecka kommer tjejerna börja med de nationella proven de med.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: