2023-03-07
 16:33:52

Tisdag...

 
© Soffiloffis
 
 
 
Idag hade jag sista omduggan i Responsiv Webbdesign. Och jag klarade den!! :D
Så härligt! 
Hade jag inte klarat det så hade jag varit tvungen o läsa om hela kursen i höst och det hade jag verkligen ingen lust med! Men nu är den kursen helt klar och det känns helt underbart :)
 
Men 24-timmars labben i Java gick åt skogen här om veckan. Så där har vi också bara ett tillfälle till på oss, klarar vi det inte då så är det lika där att vi får läsa om kursen i höst, och dessutom skulle vi inte få läsa kommande kurser, så det är lite bråttom att bli färdig med det... 
 
Annars hade barnen sportlov förra veckan :) Men först i början av veckan blev Julia förkyld, och sen Pontus och i slutet av veckan blev Isabelle sjuk. Nu börjar dom bli friska igen iaf, men tråkigt att dom alltid ska bli förkylda under loven.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: