2023-05-19
 13:18:00

Fredag

© Soffiloffis
 
 
Igår var vi bara hemma o tog det lugnt. skönt med en ledig dag mitt i veckan sådär :)
Daniel hade ju jobbat natt och skulle jobba natten som kom, så han sov ganska länge. 
 
Men idag är det skola för mig iaf, barnen är lediga idag också :)
Vi har hållit på med databas på morgonen, vi är inte riktigt överens om en liten detalj i datamodellen så vi måste försöka fixa det i eftermiddag och filma, för den ska in senast kl 18 ikväll.
 
Sen hann vi med lite forskningsmetodik också och där försökte vi fixa sidnummer bland annat, det är typ omöjligt att få det rätt. Vi kom på att rapporten ska lämnas in nästa tisdag så det börjar bli riktigt bråttom med allt. Allihop var helt säkra på att det var veckan efter den skulle in eftersom vi har dugga och tenta på tisdag och torsdag nästa vecka, men ah...
Snart har vi handläggningstid med läraren, efter det måste vi hoppa på databasen igen...
 
Usch jag kunde knappt sova alls inatt. Jag somnade efter två, sen drömde jag en mardröm och vaknade runt kvart i tre och var hur pigg som helst. Så nån gång närmare fem imorse tror jag att jag somnade om =/
 
Ah, hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: