2023-05-13
 09:05:16

Lördag...

© Soffiloffis
 
 
En av tjejerna var på uselt humör igår, hon skrek, var uppkäftig, smällde i dörrar osv... gaah, det är kul med tonåringar xD
 
Sen igår kväll, strax före 22 skulle jag lägga mig på sängen o titta på mobilen en stund. Men jag måste ha somnat för jag vaknade nu vid 8-tiden av att klockan ringde... det var jag inte riktigt beredd på, men jag antar att jag måste ha varit lite trött...
Daniel har varit vaken typ hela natten sa han, för han kunde inte sova, så han ligger o sover nu. Imorron kväll börjar han på Spendrups! Hoppas han kommer trivas bra där :) Han gick sista skiftet på Hitachi i torsdags. 
 
Just ja, när vi skulle ut o gå i torsdags gick vi ner i källaren och tänkte ta fram cyklarna till Pontus o tjejerna, men då har någon varit på Pontus cykel. En av navpinnarna i hjulet var trasig och stack rakt ut, det var punka på bakdäcket och det gick inte att pumpa i luft så det verkar vara helt trasigt, sen hade dom gjort något med kedjan också =/ Tänk om folk bara kunde låta andras saker vara ifred!
 
Ah hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: