2023-05-20
 13:43:04

Lördag

© Soffiloffis
 
 
Igår blev vi klara med datamodellen och kunde skicka in den i tid. Hoppas den blev rätt nu!!
Efter det åkte vi in till stan på kvällen och efter det hände väl inte så mycket mer. 
Jag drack en guinness på kvällen, det är typ den enda ölen jag verkligen tycker om :P
Daniel drack lite öl o spelade Pubg med några kompisar :)
 
Idag har jag huvudvärk som sjutton, troligtvis kaffehuvudvärk. Jobbigt!
Jag behöver plugga till duggan på måndag och tentan som är på torsdag. Får göra det när huvudvärken lagt sig lite för just nu kan jag inte koncentrera mig. 
 
Sen ska vi till Biltema o köpa nya däck till Pontus cykel eftersom nån jävel hade skurit sönder dom han hade =/ Det låg ett rakblad nere i cykelförrådet och hålet i däcket var skuret eller klippt så...
Och så ska vi vattna lite blommor o ta in post också.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: