2008-09-14
 22:03:39

Fyll i meningarna....

1. Jag har insett att... jag inte vet vad jag vill jobba med...
2. Jag lyssnar på... Buddhas Delight
3. Jag pratar... ganska lite, när jag träffar personer jag inte riktigt känner... men desto mer när jag lärt känna dom =)
4. Jag älskar/tycker om... mina barn och Daniel såklart =)
5. Mina bästa vänner är... bäst!! =)
6. Min första riktiga kram... minns inte.. men troligtvis var det av mamma jag fick den..
7. Jag avskyr när folk frågar... "är du med barn IGEN, redan?!" Eh nej, jag har inte hunnit få bort mina graviditetskilon än, men tack för komplimangen, typ =(
8. Kärlek är... pirr i magen så fort man tänker på älsklingen...
9. Någonstans tänker någon på... den de älskar..
10. Jag kommer alltid att... fotografera oavsett vad...
11. Jag är hemligt förälskad i... hemligt är det väl inte.. Daniel såklart =)
12. Sist jag grät var... när jag och Daniel bråkade..
13. Min mobiltelefon är... en Samsung
14. När jag vaknar på morgonen... är jag oftast ganska trött och skulle gärna sova en halvtimme till...
15. Innan jag går och lägger mig... är jag oftast ganska trött, och däckar nästan på en gång...
16. Just nu tänker jag på... vad jag ska fotografera imorron när jag får hem min nya kamera =)
17. Bebisar... är underbart söta!
18. Idag har jag... varit på bra humör =)
19. I kväll har jag... försökt lägga till en klocka i bloggen, men det funkar ju inte... =(
20. I morgon kommer jag... fotografera som en liten tok... och pussa och krama på Daniel för att jag fick världens bästa present =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: