2008-09-13
 20:41:35

Lite frågor..

Hur lång är du?
171,5 cm lång =)

Höger eller vänsterhänt?
Högerhänt

Kan du spela gitarr?
Nja, men försöka går ju.. =p

Favorit-ställe i Sverige
Göteborg... men Öland är oxå fint..

Bada i sjö eller hav?
Hav

Chips eller godis?
Chips

Vart bor du?
I en liten byhåla utanför Ludvika..

Hur mkt brukar du fota per dag?
Det beror på, ibland mycket, ibland blir det ingenting fotat alls eftersom inspirationen tryter... Men helst försöker jag väl ta något foto per dag iaf...

Har du husdjur? 
Katten Nellie, katten Wicki och hennes två små kattbebisar =) 
 
Var ägnar du din tid mest?
Bakom kameran, eller på golvet tillsammans med barnen =)

Sover du på sidan, magen eller ryggen?
På sidan lr magen helst..

Brukar du rita med mascara?
Nope..

Välj: Tv eller Dator 
Dator såklart.. finns ju så mycket mer att göra på en sån...

Välj: Vara utan kameran en vecka, eller vara utan TV en vecka
Hellre skulle jag vara utan TV en vecka... Jag tittar knappt på TV längre ändå för det är aldrig nåt att se...

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Köpa en husbil och glida runt i hela Europa och resten av världen tills barnen skulle börja skolan =)
- Shoppa...
- Köpa drömhuset!!
- Köpa en massa objektiv till kameran...
- Skaffa en riktigt snygg bil..


När&hur väcktes ditt fotointresse och när startade du din blogg?

- Jag tror att jag alltid har gillat att fota, men det var inte förrän 2003 när jag skaffade min första digitalkamera, som jag började fotografera på riktigt. Sen 2005 köpte jag min första digitala systemkamera och då väcktes mitt fotointresse ännu mer =)

Vad vill du bli när du blir stor?

- Jag skulle gärna jobba som fotograf.. annars har jag ingen aning om vad jag vill bli..

Brukar du redigera dina bilder mkt?
-  Nja, det brukar väl mest bli lite finputsningar bara...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: