2009-04-09
 18:35:46

Jävla smitare =(

Nu har jag varit på stan med Mia..
Vi gick nästan direkt bort till Café Engel och fikade..
Jag köpte en bulle o hon tog en glass =)
När vi hade fikat klart så gick vi runt lite på stan innan vi gasade hemåt..

Men när jag hade kommit en liten bit så såg jag att nån hade kört in i våran bil, för backspegeln var av och höll nästan på o lossna =(
Jag blev så jäkla sur!! Jävla smitare =(
Dom kunde ju åtminstone ha lämnat en lapp!
Jag såg tidigare när jag var upp till bilen och skulle hämta en sak att någon hade ställt sej jätte, jättenära så jag knappt kom in i bilen.. Men då tänkte jag inte på o kolla backspegeln.. det är ju inte direkt det första man tänker på =)



Har precis lagt barnen..
Dom var jättetrötta när jag kom hem så..

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: