2009-08-08
 22:37:28

Bad...

Vi har varit i lekparken med våra barn idag tillsammans med Ylva o Janne och deras barn.. Sen kom Veronica, Mange, Per-Ragnar m. barn dit också =)

Efter det åkte vi upp till Ylva o käkade pannkaka innan vi åkte till Jankviken och badade..
Det var så himla skönt i vattnet, alldeles ljummet =)
Så ev. ska vi dit och bada imorron också.. men det beror på vädret..

Jag har fått in en glasbit i foten, det gör så jekla ONT =/
Vet inte hur jag ska få ut fanskapet heller... den sitter som gjutet där inne!!

Aja..
Det är tydligen Bluesfestivalen i Ludvika den här helgen.. inte direkt min musiksmak, men pumpbolaget skulle visst komma hörde jag.. Tråkigt att jag missar dom, men jag är inte speciellt sugen på o festa så det får vara för den här gången.. =)


Jag har spelat lite LOTRO (Lord of the ring online) nu på kvällen..
Det är skitkul =)
Men snart blir det sängen o lite tevetittande för mej..
Jag orkar ju knappt hålla ögonen öppna så..

Hörs sen
Kramar



 
Våra små älsklingar ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: