2009-12-25
 00:01:57

Julafton :)

Nu har vi varit hemma hos mamma/mormor o morfar och firat in julen :)
Vi började äta nästan så fort vi kom dit... Både jag och Daniel åt tills vi höll på att spricka haha
Mitt i maten dalade det ner en glödbit mitt framför näsan på oss, och när vi tittade upp såg vi att det brann i takkronan!! Ett av ljusen hade brunnit ner alldeles för snabbt och fattat eld på en ljusmanchett...
Som tur var kunde Hans släcka branden efter några blås!

Efter maten kom Tomten och knackade på, och Isabelle och Julia var först livrädda för honom. Jag fick knappt öppna dörren, för dom bara skrek rakt ut stackarna! Isabelle klättrade upp i mormors trygga famn nästan så fort han kom in och hon såg ganska så rädd ut.
Men sen när Tomten började dela ut paket så blev han väl inte fullt lika farlig längre, och tillslut vågade dom till och med hoppa upp i Tomtens knä för lite fotografering :P

Det har varit full fart på tjejerna hela kvällen, dom har nog sprungit runt huset en hel del varv :)
Så nu när vi kom hem somnade dom nästan direkt!



Isabelle såg lite orolig ut när tomten kom medan Julia knappt vågade titta på honom!

God Jul allihopa :) Hoppas ni har haft en trevlig dag med mycket roliga paket!





Imorron ska vi hem till Daniels mamma/Farmor o Farfar och käka lite mer julmat :)
Det ska bli gott!

Men nu ska jag nog strax gå o lägga mej, för jag är svintrött!
Hörs sen
Kramar



© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2009-12-25, 11:05:34 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Söta dom är barnen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: