2009-12-28
 17:02:04

Mellandagsrean...

Nu har jag varit på stan med mamma och letat vinterjacka, och när vi hade gått runt på varenda affär så gick vi tillslut till Jungen där jag hittade en som passade perfekt :)
Så nu är jag äntligen lite vinterklädd igen då :P

Handlade lite mat på Hemköp och så åkte vi upp till Rusta och kikade lite, och efter det åkte vi förbi vid Tre Krokars Loppis också men vi hittade inget speciellt där så då skjutsade jag hem mamma och åkte till MM o handlade lite mer :P


På vägen in till stan låg en lastbil i diket, eller åtminstone lastbilens släp. Och nu när jag åkte hem så höll dom på att dra upp den ur diket igen.

Fick ett ganska negativt besked när jag kom hem nu, så nu blir det te o ringa runt som en liten dåre imorron då *suck* =/


Ungefär så här ser min nya jacka ut, fast en längre modell...


milla
PUBLICERAT: 2009-12-28, 17:56:29 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

nämen siddu flera som jagat runt på stan :P

Trevligt att du hitta en fin jacka. Det finns mycket vackert där inne på Jungen. Men idag va allt bara blaj. Mera mitt humnör som va nera i tårna ;)


milla
PUBLICERAT: 2009-12-29, 14:16:59 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

nej de inget som hänt. Blev bara så irriterad när jag inte hittade nå lämpligt te torsdagen. De är så mycket underliga kreationer nu för tiden så man blir häpen. Men men. När man minst anar det så hittar man nåt trevligt :) en annan dag helt enkelt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: