2009-07-30
 21:06:32

Segdag...

Idag har vi inte gjort mycket alls...
Det har varit en ganska seg dag faktiskt.
Vi har bara varit hemma o slöat heeela dagen lång!
Jag har plockat lite o diskat lite bara..

Imorron ska Isabelle o Julia "skolas in" på dagis igen.. Dagisfröknarna tyckte att det var bäst o göra så eftersom dom har varit hemma på semester nu i fyra veckor eller vad det blev..
Det blir nog kul för dom =)

Sen ska vi hem till mamma efter det... och så ska jag till arbetsförmedlingen och lämna in sökta jobb och närvaropappren!

Nu blir det nog nån film tror jag =)
Kramar


Gammal bild från 2005 eller nåt sånt..
Bild tagen av: Mig


Nivalla
PUBLICERAT: 2009-07-30, 21:21:44

Slöis! Jag älskar dej ;D


Sofie
PUBLICERAT: 2009-07-30, 21:24:41 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

höhö :P Jag älskar dej oxå :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: