2009-06-18
 22:42:05

Borlänge..

Idag har jag och flickorna varit till Borlänge och shoppat lite =)
Jag hittade en liten pool till barnen, lite batterier och ett spel, sen fick dom en varsin nalle också..
Vi var inte där så jättelänge men det var kul o hitta på nånting iaf..
När jag skulle hem hade jag ingen aning om hur man fällde ihop mammas vagn som hon köpte ganska nyligen, så jag fick lov o ringa till dom o fråga.. Och tillslut gick det iaf =)

 


Men annars har vi inte gjort så mycket idag..
Barnen var trötta när vi kom hem så dom fick vila lite, och under tiden såg jag på en film - Pride and glory...
Sen har dom lekt lite och nu sover dom för natten =)
Daniel sitter o spelar för fullt, det verkade bra det där spelet..

Hörs senare..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: