2010-07-07
 21:12:04

Städat :)

Idag var jag på den där aktiviteten igen...
Vi slutade tidigare så efteråt följde jag med Eva när hon hämtade sin hund hos hundvakten och sen följde jag med henne hem en sväng :) Så vi pratade en massa om allt möjligt innan jag var tvungen o dra mej hemåt... Trevligt var det iaf!

När jag kom hem så städade jag o Daniel ur mammas bil, och tvättade den tillomed, så nu är den ren o fin :)
Och sen när det var klart åkte vi bort till Jankviken o badade...
Det var jätteskönt i vattnet, men efter en stund blev flickorna lite frusna så då klev vi upp, och sen åkte vi hem till Ketty o hälsade på...
Sen handlade vi lite och nu är vi hemma :)
Har precis käkat så flickorna ska väl strax få gå o lägga sej!



Jag tänkte jag skulle packa lite mer sen, men det känns som det aldrig blir klart!! Tur att vi har några veckor på oss iaf..

Men men nu ska vi lägga tjejerna
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: