2010-03-17
 12:53:58

Fotopryl-drömmar :)

Idag har jag haft naturkunskap, och där fick vi skriva en rapport på en laboration vi gjorde i förra veckan, och så fick jag fortsätta lite med det när jag kom hem. Men nu är den ivägskickad iaf. Då är det bara den där drog-uppgiften kvar att göra just nu. Den skulle ju ha varit inne hos läraren idag så jag får väl försöka gasa på lite nu :/
Drygt med svåra uppgifter ju!!

När jag slutade åkte jag hem till mamma en sväng och hämtade galonisar som hon hade köpt till barnen :)
Jättesnällt!
Sen åkte jag hem, och en stund senare åkte vi och hämtade flickorna på dagis...
Nu ligger dom och Daniel o vilar... Medan jag måste sitta här o göra läxor *suck*

Gud vad jag skulle vilja ha ett 50mm objektiv, så jag kan ta bättre porträttbilder! Och ett vidvinkelobjektiv skulle också vara kul att ha så jag kan ta bättre landskapsbilder o sånt...
Och en extern blixt skulle jag också vilja ha. Men som med alla andra fotoprylar så är det ganska dyrt... synd nog!
Så jag får nog vänta ett tag med det :/

Well well, hörs sen
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: