2010-05-16
 23:55:31

Hittat saker :)

Nu är flickorna lagda o sover för fullt och jag har nyss kollat på Beck - Levande begravd :)
Den var jättebra!
Resten av kvällen kommer jag nog bara sitta här tror jag :)
Eller ev. ska jag snart gå o sova, jag börjar ju bli trött så...

Isabelle plockar blommor och Julia åker rutchkana :)

© Soffiloffis

Jag hittade förresten en massa saker idag när jag packade inför flytten. Bland annat mitt smyckeskrin, alla videoband från videokameran, mina betyg m.m. Jag trodde jag hade tappat bort alla dom sakerna för all framtid men så låg dom där mitt framför näsan på mig, härlig känsla!! :)
Det ska bli skönt o rensa bort en massa skit nu när vi flyttar, det lär ju behövas :P

Förhoppningsvis får vi svar på om vi fick lägenheten hos LudvikaHem imorron. För om vi inte får den så ska vi nog troligtvis försöka få en lägenhet i Veronicas hus istället :)
Aja, vi får se hur det blir med allt...

Hörs sen
Kramar


Milla
PUBLICERAT: 2010-05-17, 18:14:12 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

fick ni nån lägenhet eller blir det centrala bärge?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: